? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday 20 August 2009

appoinment with dr.fazlina-az zahrah klinik-

salam seme.....wiwiwiwi..

erm..pagi tadi kol 9.00am aku ada follow up appoinment with dr..alhamdulillah dr check n kata tak der paper...report pun dah siap kuar tulis everythings ok...wiiwiwiw.....

so dah tak der next appoinment ngan dr. fazlina until aku pregnant agi...hihi...kelakar jugak dr. tuh tadi...waktu dr check aku dier kata aku nih kurus giler...dier tekan seme tulang2 yang ada...hihhhiih..jahat sungguh itu dr.

dr. suh aku makan banyak2 sikit..dr kata aku nih terlampau kurus..tak leh cam nih...nanti kene tiup angin boleh jatuh..hihkhikik...

n aku tanyer ler bila plak aku boleh ngandung plak...dr cakap aku kene rest 3 bulan..so,dier kire2 tadi katanya awal tahun depan baru aku boleh ngandung semula n perlu amik ubat untuk kutkan rahim katanyer...erm...lamanyer 3 bulan tuh...aku ingat..pas nih biler dah ok aku nak on jer....huhuh..tak sabar rasanya nak ada anak..jeles tau aku tengok ibu2 ngandung tadi..huhuhuh.

tapi tak per lah..dah tak der rezeki aku tahun nih...so, kiter tunggu jer ler tahun depan..kalo ada rezeki ader lah tuh nanti......

erm....aku try transfer file daripada hp kat pc nih tapi tetiba plak tak leh...file corrupted..aku rasa maybe disebabkan hanphone tak berapa canggih aku tuh dah osak...

so geng, tak dapat lah korang nak tengok gambar2 aku ketika di hospital....

erm...anyway i'l try to get the pic...n will show u sooooooooonn...........

ok geng..jumpa lagik...doakan kesehatan aku sentiasa berada di dalam keaadaan yang TERBAIKKKKKKKKKKKKKKKKK....

bye...

0 comments: