? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday 10 August 2009

ikan masin...

ello pren.....hehe..mesti korang seme rasa cam pelik jer dengan tajuk entry aku kali nih....(tah paper jer macam tak der tajuk lain plak kan)...tapi ok ler tuh...paper pun yagn sobonarnyo tajuk tuh sama lah dengan menu makan malam aku dan suami ku arinih...heheheeh...(kitorang makan ikan masing jer)huhuhuhu...kesian kan..dalam banyak2 lauk kat muka bumi nih..malam nih ikan masing tuh jugak menjadi menu utama kami...ok ler tu...rezeki untuk hari ini...huahuahuahaua..

erm..al-kisahnyer bermula selepas aku balik kijer tadi...singgah umah kakak ipar jap...makan2 sikit..hehhe (memang muker tak malu...)pastuh bleh plak dorang kata nak datang umah...makan nasik kat umah...waduh memang gawat skali....ada ker patut....giler ker aper...aku nak masak aper...dah lah..masak pun tak berapa pandai...adush...memang mimpi ngeri lah plak...rasa cam nyesal plak singah...adeh.....sakit jiwo den...macam mano nih...

aku pun dengan kuasa yagn ada mengelak lah selagi boleh...setahu aku memang kat umah tuh ada ikan masing tuh jer...adesh....tak kan nak kasik dorang makan ikan masin jer...adesh...paling2 pun aku bleh bli jer lauk kat kedai depan th...adesh....malu ler..tak kan nak beli je rkot...erm.....ngelak punyer ngelak..akhirnya aku berjaya melarikan diri...dush....ayat aku aper tau..**esok bleh tak** ..tak der paper lah kat umah tuh...hehheh(dengan muker yang merah padam)....hihihih..pastuh dengan selamber derk jer..aku g ruang tamu...then terus ler sms pakcik tuh...**jom balik sekarang**hehee...kesian plak kat pakcik tuh.....

so, dengan muker yang penuh malu tahap maksima...kitorang pun balik ler....tapi kener perli ngan abang ipar aku plak...dush....malas nak dengar lagik..aku pong start keter...blah ler...tak kan nak tunggu lagik wei..memang menempah maut tuh...huahauhuahuahuahauha....

so, balik umah, aku pong masak lah lauk tuh....jadikan santapan untuk malam ini...cish..pakcik kat sebelah nih sebok plak...eee...tiap kali aku nak tulis blog mesti ada yang menyinbuk...tak tenang betui....eeee..k ler..kiter sambung lain kali ler....malas nak dengar pakcik nih kutuk aku...

wokeh geng,,,,aku blah dulu ek...chan chin chau...

0 comments: